İlk senesinde 82 puanla şampiyon olduk.
İkinci senesinde, malum süreçte takımı ayakta tuttu. Yarım puan farkla 2.olduk.
İkinci senesinde, 29 yıldır alamadığımız Türkiye kupasını aldık.
Üçüncü senesinde ya şampiyon ya ikinci oluruz.
Aykut hoca başarısız değildir. Zaman zaman her teknik direktör hata yapabilir. Başarı için istikrar gerekir. İnşallah uzun yıllar takımın başında kalır