İlk senesinde 82 puanla şampiyon olduk.
İkinci senesinde, malum süreçte takımı ayakta tuttu. Yarım puan farkla 2.olduk.
İkinci senesinde, 29 yıldır alamadığımız Türkiye kupasını aldık.
Üçüncü senesinde ya şampiyon ya ikinci oluruz.
Aykut hoca başarısız değildir. Zaman zaman her teknik direktör hata yapabilir. Başarı için istikrar gerekir. İnşallah uzun yıllar takımın başında kalır
Malesef size katılmıyorum hocam bu adam bu işten anlamıyor.Trabzon maçında 2 kanat oyuncusu M.Topuz ve Stoch'u oyundan aldı o değişiklikten sonrada kanatlardan gidemedik bunu yaptıktan sonra bu adama teknik direktör demek istemiyorum

stoch berbattı kabul hatta çok öncelerden değişmesi gerekirdi ama kanat oyuncusunu çıkartıp yerine libero ve forvet alıyorsan senin teknik anlayışında sorun var demektir.