Hasan ali kötümü yani ? Saçma . Son maçlarda en iyi performansı bana göre Hasan Ali veriyor . Meireles geldi ama umarım selçuğun yedeği gibi birşey olmaz Aykut kocamandan bunu beklerim yani
Hasan ali kötümü yani ? Saçma . Son maçlarda en iyi performansı bana göre Hasan Ali veriyor . Meireles geldi ama umarım selçuğun yedeği gibi birşey olmaz Aykut kocamandan bunu beklerim yani
Biri sol bek diğeri açık yapmayın hocam.Uğurun bek oynadığını hiç hatırlamıyorum ben.Mesela Hasan Ali milli maçlarda da iyiydi ben çok beğenmiştim.Transferinede çok sevinmiştim.Takım takım değil.Hasan Alinin suçu değil bu.Ama Selçukla cidden olmaz.Gram ilerlemesi yok ya adamın.
Biri sol bek diğeri açık yapmayın hocam.Uğurun bek oynadığını hiç hatırlamıyorum ben.Mesela Hasan Ali milli maçlarda da iyiydi ben çok beğenmiştim.Transferinede çok sevinmiştim.Takım takım değil.Hasan Alinin suçu değil bu.Ama Selçukla cidden olmaz.Gram ilerlemesi yok ya adamın.
Zamanla düzelecektir Hasan Ali umudum var Aykut Kocaman'ın Uğur Boral'ı satmasına bir anlam veremedi kimse kalsın takımda ne zararı olacak ki elinde alternatif olsun Zico döneminde baya bi sol bek oynamıştı geçen yıl Samsun'da oynadı sol bek.
Uğur Boral sakatlığından sonra bitti.Ben böyle görüyorum.Nerde Sevilla maçlarının yıldızlarından Uğur nerde şimdiki Uğur.Artık büyük takım oyuncusu değil bence.Bakma Beşiktaş ihtiyaçtan aldı.Deneyimi var diye.
Uğur Boral sakatlığından sonra bitti.Ben böyle görüyorum.Nerde Sevilla maçlarının yıldızlarından Uğur nerde şimdiki Uğur.Artık büyük takım oyuncusu değil bence.Bakma Beşiktaş ihtiyaçtan aldı.Deneyimi var diye.
Hocam haklı olabilirsiniz ama ben Hasan Ali'nin Uğur'dan daha iyi bir sol bek olduğunu düşünmüyorum tecrübesiz,defansif yönü zayıf ve hücuma çıkamıyor.Aykut Kocaman futbolculardan çok kolay vazgeçiyor gönderme kardeşim dursun elinde alternatifin olur.Geçmiş zamanda Serkan Balcı'yı da aynı şekilde Trabzon'a satmışlardı adam hala oynuyor makina gibi.