Biri sol bek diğeri açık yapmayın hocam.Uğurun bek oynadığını hiç hatırlamıyorum ben.Mesela Hasan Ali milli maçlarda da iyiydi ben çok beğenmiştim.Transferinede çok sevinmiştim.Takım takım değil.Hasan Alinin suçu değil bu.Ama Selçukla cidden olmaz.Gram ilerlemesi yok ya adamın.
Zamanla düzelecektir Hasan Ali umudum var Aykut Kocaman'ın Uğur Boral'ı satmasına bir anlam veremedi kimse kalsın takımda ne zararı olacak ki elinde alternatif olsun Zico döneminde baya bi sol bek oynamıştı geçen yıl Samsun'da oynadı sol bek.