Uğur Boral sakatlığından sonra bitti.Ben böyle görüyorum.Nerde Sevilla maçlarının yıldızlarından Uğur nerde şimdiki Uğur.Artık büyük takım oyuncusu değil bence.Bakma Beşiktaş ihtiyaçtan aldı.Deneyimi var diye.
Hocam haklı olabilirsiniz ama ben Hasan Ali'nin Uğur'dan daha iyi bir sol bek olduğunu düşünmüyorum tecrübesiz,defansif yönü zayıf ve hücuma çıkamıyor.Aykut Kocaman futbolculardan çok kolay vazgeçiyor gönderme kardeşim dursun elinde alternatifin olur.Geçmiş zamanda Serkan Balcı'yı da aynı şekilde Trabzon'a satmışlardı adam hala oynuyor makina gibi.