Biri sol bek diğeri açık yapmayın hocam.Uğurun bek oynadığını hiç hatırlamıyorum ben.Mesela Hasan Ali milli maçlarda da iyiydi ben çok beğenmiştim.Transferinede çok sevinmiştim.Takım takım değil.Hasan Alinin suçu değil bu.Ama Selçukla cidden olmaz.Gram ilerlemesi yok ya adamın.