• 23-08-2012, 22:33:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    1. lige çıkın ne demek yahu? Senin takımın 3. lige düştüğünde kötü ve dandik bir kulüp mü olacaksınız? Büyüklük neye göre kime göre?

    Göztepe çok eski ve köklü kulüptür, taraftarı da çok sağlamdır, kolpa değildir.
  • 23-08-2012, 22:39:47
    #20
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    header adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. lige çıkın ne demek yahu? Senin takımın 3. lige düştüğünde kötü ve dandik bir kulüp mü olacaksınız? Büyüklük neye göre kime göre?

    Göztepe çok eski ve köklü kulüptür, taraftarı da çok sağlamdır, kolpa değildir.
    güldürme

    Senin takımın 3. lige düştüğünde kötü ve dandik bir kulüp mü olacaksınız?

    tabiki
  • 23-08-2012, 22:55:18
    #21
    Rt3 bir galatasaraylı olarak üslubunu çocukca buldum..
  • 23-08-2012, 22:57:53
    #22
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    Granger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rt3 bir galatasaraylı olarak üslunu çocukca buldum..
    kesinlikle galatasaraylı değilsin birdaha yazmıcam bu konuya yeter bu kadar güldüğüm
  • 23-08-2012, 23:27:49
    #23
    2.ligde bunları yapıyoz 1.lige çıkınca yaptıklarımızla aglarsın... Siz önce stadınızı kötü günde doldurmayı bi ögrenin.sonra gelir burda konusmaya devam edersin.
  • 23-08-2012, 23:34:20
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rt3 fazla üstüne gitme bunlarin. susturmak istediginde sadece bunu söyle: biz sizin gibi takim satin alip cikmiyoruz daha üst liglere. aliagasporcular gelmis GS ile kafa tutuyor. GS , G si olmasiniz bikere renklerniz ayni olsada.
  • 23-08-2012, 23:38:14
    #25
    izmirdeki istanbullularda geldi kadro tamamlandı.
  • 24-08-2012, 12:57:05
    #26
    Rt3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim'e baktım fakat bunda öyle aham şaham bişey göremedim galatasaray türbünlerin'de bunun 10000'kat daha görülmeye değer şeyler var maça gitmiş hiç bir galatasaraylı bu resimle övünme ihtiyacı duymaz. çünki çok basit karşı yakanın bile bundan kat kat daha güzel taraftar resimleri var .
    Bende galatasaraylıyım ama galatasaray taraftarı göztepe taraftarı gibi ateşli olamaz. Birde aralarındaki en büyük fark en kötü gününde bile göztepeyi taraftar toprak sahada izleyip destekledi, göztepe'nin taraftarı ayrıca çok vefalıdır ancak galatasaray'ın geçirdiği kötü dönemde taraftarın takımı nasıl ıslıkladığınıda biliyoruz malesef iki taraftar grubunu karşılaştırmak biraz tuaf olur.

  • 24-08-2012, 15:46:08
    #27
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende galatasaraylıyım ama galatasaray taraftarı göztepe taraftarı gibi ateşli olamaz. Birde aralarındaki en büyük fark en kötü gününde bile göztepeyi taraftar toprak sahada izleyip destekledi, göztepe'nin taraftarı ayrıca çok vefalıdır ancak galatasaray'ın geçirdiği kötü dönemde taraftarın takımı nasıl ıslıkladığınıda biliyoruz malesef iki taraftar grubunu karşılaştırmak biraz tuaf olur.

    siz gözpeteden bişey beklemediğiniz için yensede olur yenmesede olur.

    ama galatasaray gibi bir kulüpde öyle bir şansın yok başarılı olucaksın olamıcaksan yerini başarılı olanlara bırakcaksın herkes öyle kolay kolayda bırakmaz yerini bu noktada tarafdar girer devreye büyük kulüb olunca anlarsınız ne demek istediğimi.