Bende galatasaraylıyım ama galatasaray taraftarı göztepe taraftarı gibi ateşli olamaz. Birde aralarındaki en büyük fark en kötü gününde bile göztepeyi taraftar toprak sahada izleyip destekledi, göztepe'nin taraftarı ayrıca çok vefalıdır ancak galatasaray'ın geçirdiği kötü dönemde taraftarın takımı nasıl ıslıkladığınıda biliyoruz malesef iki taraftar grubunu karşılaştırmak biraz tuaf olur.
siz gözpeteden bişey beklemediğiniz için yensede olur yenmesede olur.
ama galatasaray gibi bir kulüpde öyle bir şansın yok başarılı olucaksın olamıcaksan yerini başarılı olanlara bırakcaksın herkes öyle kolay kolayda bırakmaz yerini bu noktada tarafdar girer devreye büyük kulüb olunca anlarsınız ne demek istediğimi.