resim'e baktım fakat bunda öyle aham şaham bişey göremedim galatasaray türbünlerin'de bunun 10000'kat daha görülmeye değer şeyler var maça gitmiş hiç bir galatasaraylı bu resimle övünme ihtiyacı duymaz. çünki çok basit karşı yakanın bile bundan kat kat daha güzel taraftar resimleri var .
Bende galatasaraylıyım ama galatasaray taraftarı göztepe taraftarı gibi ateşli olamaz. Birde aralarındaki en büyük fark en kötü gününde bile göztepeyi taraftar toprak sahada izleyip destekledi, göztepe'nin taraftarı ayrıca çok vefalıdır ancak galatasaray'ın geçirdiği kötü dönemde taraftarın takımı nasıl ıslıkladığınıda biliyoruz malesef iki taraftar grubunu karşılaştırmak biraz tuaf olur.