Konu
Tribün Cahilleri
23-08-2012, 23:27:49
#23
okank35
2.ligde bunları yapıyoz 1.lige çıkınca yaptıklarımızla aglarsın... Siz önce stadınızı kötü günde doldurmayı bi ögrenin.sonra gelir burda konusmaya devam edersin.