• 23-08-2012, 16:13:33
    #10
    Rt3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim'e baktım fakat bunda öyle aham şaham bişey göremedim galatasaray türbünlerin'de bunun 10000'kat daha görülmeye değer şeyler var maça gitmiş hiç bir galatasaraylı bu resimle övünme ihtiyacı duymaz. çünki çok basit karşı yakanın bile bundan kat kat daha güzel taraftar resimleri var .
    Bak işte buna gülünür hemde öle böle degil sesim 1km öteden duyulcak şekilde.



    daha fazla ifade koyayım mı yoksa yeterli mi ? ?

    sen bana bunun yanından geçebilcek galatasaraylıların yaptıgı bişey gösterde bi ondan sonra burda konusursun.Degil 10000 kat çeyregini bile yapamazsınız.Kendi kendini kandır dur.Ayrıca bizden daha iyilerini yaptıklarını iddaa ettigin karşıyakanın 29 ocaktaki maçının 35. dakikasına bak bide Türkiyede eşi benzeri varmıymış.Ayrıca her ne kadar nefrette etsem o basit dedigin karşıyaka trübünlerinin yanından bile geçemez galatasaray tribünü.Çünkü İzmirdeki hiç bir taraftar grubu ,takımı 14. sırada diye deplasmanlara 46 kişi gitmedi.Hani anlayana...Şimdi kalkmış yok daha iyisi yapmışlar hangi rüyada ...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:13:33 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:03 --

    hem çalın hem üste çıkmaya çalışın olduuuu...
  • 23-08-2012, 16:14:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak işte buna gülünür hemde öle böle degil sesim 1km öteden duyulcak şekilde.



    daha fazla ifade koyayım mı yoksa yeterli mi ? ?

    sen bana bunun yanından geçebilcek galatasaraylıların yaptıgı bişey gösterde bi ondan sonra burda konusursun.Degil 10000 kat çeyregini bile yapamazsınız.Kendi kendini kandır dur.Ayrıca bizden daha iyilerini yaptıklarını iddaa ettigin karşıyakanın 29 ocaktaki maçının 35. dakikasına bak bide Türkiyede eşi benzeri varmıymış.Ayrıca her ne kadar nefrette etsem o basit dedigin karşıyaka trübünlerinin yanından bile geçemez galatasaray tribünü.Çünkü İzmirdeki hiç bir taraftar grubu ,takımı 14. sırada diye deplasmanlara 46 kişi gitmedi.Hani anlayana...Şimdi kalkmış yok daha iyisi yapmışlar hangi rüyada ...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:13:33 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:03 --

    hem çalın hem üste çıkmaya çalışın olduuuu...
    +1
  • 23-08-2012, 16:45:03
    #12
    edit:yorum silinmiş.

    (Çift takım tutanlar bi ayrılsın artık lütfen ...)
  • 23-08-2012, 16:50:09
    #13
    Rt3
    Üyeliği durduruldu






    vs... uzayıp gidiyor

    Artık ultrAslan Kareografide Dünya Şampiyonu


    http://www.youtube.com/watch?v=KqW9ufruKVw


    vs..... Komik
  • 23-08-2012, 17:15:11
    #14

    burdaki ışıklar kime ait taraftara mı? peki havai fişekler kime ait ? komiklik bu işte.benim burda gördügüm taraftarın oturugu yerde patlattıgı flaşlar. komiksin sacece.burda taraftarın yaptıgı şey kulübün parayı basıp düzenledigi şovu izlemek yaptıgı başka bişey yok.Ama siz kendi yapamadıklarınızı kendinizinmiş gibi göstemeyi iyi biliyosunuz...Paylaştıgın ilk resimdede yanan meşaleleri tek tek sayabiliyorum (hemde ev sahibisiniz)

    bunları bir izle

    http://www.youtube.com/watch?v=pf_dJ0MpmBM


    http://www.youtube.com/watch?v=H5gymoB2LW8

    biri cehennem mi dedi? (deplasmanda)


    buda daha iyi dedigin karşıyakanın 35.dakikadan sonra yaptıgı maytap şovu(aynı maçta hemde)




  • 23-08-2012, 17:20:37
    #15
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    yazdığım mesajlar siliniryor.

    milyonlarca var bir avuc taraftarla neyi karşılaştırıyorum ben

    http://www.google.com.tr/search?hl=t...w=1024&bih=636

    iyi günler.
  • 23-08-2012, 17:28:12
    #16
    yazdıgın mesajlar siliniyor dedigin altı üstü bir mesajın silindi diger mesajlar bemin mesajlarım karıştırdın galiba
    o da neden silindi bir düşün bakalım.
    bir avuş dedigin taraftar amatörde 10k oynadı.senin takımın 14. sıraya düştügünde neler oldu
    derbiler dışında bütün sene boş kaldı koca stad, deplanmarda 46kişi çekti.kimmiş bir avuç.
  • 23-08-2012, 17:46:13
    #17
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdıgın mesajlar siliniyor dedigin altı üstü bir mesajın silindi diger mesajlar bemin mesajlarım karıştırdın galiba
    o da neden silindi bir düşün bakalım.
    bir avuş dedigin taraftar amatörde 10k oynadı.senin takımın 14. sıraya düştügünde neler oldu
    derbiler dışında bütün sene boş kaldı koca stad, deplanmarda 46kişi çekti.kimmiş bir avuç.
    çok komik ya önce birinci lige cıkın

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Galatas...k%C4%B1m%C4%B1

    http://tr.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ztepe_SK

    aradaki bir milyon farkı bulun

    yeter bu sana sanırım
  • 23-08-2012, 18:04:51
    #18
    siz takım başarılı oldugu sürece varoluyosunuz takım başarısız oldumu ortlıktan kaybolursunuz.

    son attıgın yorumda bunun en büyük örnegidir.
    allahtan o başarılar var ya onlarda olmasaydı nice olurdu haliniz
    başarıya aşıklar sizi...