resim'e baktım fakat bunda öyle aham şaham bişey göremedim galatasaray türbünlerin'de bunun 10000'kat daha görülmeye değer şeyler var maça gitmiş hiç bir galatasaraylı bu resimle övünme ihtiyacı duymaz. çünki çok basit karşı yakanın bile bundan kat kat daha güzel taraftar resimleri var .
Bak işte buna gülünür hemde öle böle degil sesim 1km öteden duyulcak şekilde.
daha fazla ifade koyayım mı yoksa yeterli mi ? ?
sen bana bunun yanından geçebilcek galatasaraylıların yaptıgı bişey gösterde bi ondan sonra burda konusursun.Degil 10000 kat çeyregini bile yapamazsınız.Kendi kendini kandır dur.Ayrıca bizden daha iyilerini yaptıklarını iddaa ettigin karşıyakanın 29 ocaktaki maçının 35. dakikasına bak bide Türkiyede eşi benzeri varmıymış.Ayrıca her ne kadar nefrette etsem o basit dedigin karşıyaka trübünlerinin yanından bile geçemez galatasaray tribünü.Çünkü İzmirdeki hiç bir taraftar grubu ,takımı 14. sırada diye deplasmanlara 46 kişi gitmedi.Hani anlayana...Şimdi kalkmış yok daha iyisi yapmışlar hangi rüyada ...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:13:33 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:03 --
hem çalın hem üste çıkmaya çalışın olduuuu...