burdaki ışıklar kime ait taraftara mı? peki havai fişekler kime ait ? komiklik bu işte.benim burda gördügüm taraftarın oturugu yerde patlattıgı flaşlar. komiksin sacece.burda taraftarın yaptıgı şey kulübün parayı basıp düzenledigi şovu izlemek yaptıgı başka bişey yok.Ama siz kendi yapamadıklarınızı kendinizinmiş gibi göstemeyi iyi biliyosunuz...Paylaştıgın ilk resimdede yanan meşaleleri tek tek sayabiliyorum (hemde ev sahibisiniz)

bunları bir izle

http://www.youtube.com/watch?v=pf_dJ0MpmBM


http://www.youtube.com/watch?v=H5gymoB2LW8

biri cehennem mi dedi? (deplasmanda)


buda daha iyi dedigin karşıyakanın 35.dakikadan sonra yaptıgı maytap şovu(aynı maçta hemde)