header adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. lige çıkın ne demek yahu? Senin takımın 3. lige düştüğünde kötü ve dandik bir kulüp mü olacaksınız? Büyüklük neye göre kime göre?

Göztepe çok eski ve köklü kulüptür, taraftarı da çok sağlamdır, kolpa değildir.
güldürme

Senin takımın 3. lige düştüğünde kötü ve dandik bir kulüp mü olacaksınız?

tabiki