• 11-01-2011, 23:28:18
    #1
    Bir efsane. Türkiye'ye ilk ve tek UEFA Kupası'nı getiren stad. 47 yıllık efsane böyle bitti... 15 gün sonra yıkılacak... Yorumları alalım.
  • 11-01-2011, 23:57:31
    #2
    Bir Galatasaray'lı olarak içimde tabi ki bir burukluk var ama yenilik iyidir. Turktelekom Arena daha ihtişamlı olmuş. Yeni stadın da Galatasaray'a başarılar dilerim..




    http://www.youtube.com/watch?v=ENrhwhH28Yg
  • 12-01-2011, 00:12:36
    #3
    neden yıkılıyorki ? istanbul takımlarından birine verilse ya ?
  • 12-01-2011, 00:30:17
    #4
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden yıkılıyorki ? istanbul takımlarından birine verilse ya ?
    iyide Galatasaray ordaki kullanım hakkını devlete verdi(yeni stadın karşılığında)ordaki arsanın değeri yüksek olduğundan devlet kar etmiş olacak.zaten yıkılmasaydı toki aslantepeyi yapmazdı.
  • 12-01-2011, 03:48:11
    #5
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diger istanbul kluplerininde zaten stadlari var + bombos bi stadi Belediyeye verdide ne oldu


    <konudisi> belediye ile istanbulspor birlesse ya neden yapmiyorlar anlamiyorum </konudisi>


    nedense alisamiyen gibi eski stadlarin daha iyi atmosferlere sahip oldugunu dusunuyorum. Turk telekom arena harika bi stad ama ne bilim o ambiyans biraz zor gibi. Kadir has stadinda da bu yasaniyor bence
  • 12-01-2011, 20:43:16
    #6
    Belediye zaten istanbulsporu almaya çalışıyor ama fiyat ve bazı sorunlardan dolayı sorun yaşıyor fiyatı yüksek değil ama borcu var birikmiş

    kayseriye bakarsak eski stadlarında nasıl bir atmosfer vardı bilmiyorum ama o stadla türk telekom arasında büyük bi fark var en önemlisi GALATASARAY taraftarından bahsediyoruz biz Berlin arenayı bile şenlik yerine cevirmişiz sorun olmaz hocam
  • 12-01-2011, 20:46:41
    #7
    Yok yani takim farki degilde hani eski diyebilecegimiz stadlarda ki atmosfer daha birlesik yanyana ayakta duran taraftarlarla daha iyi goruntu oluyor bana gore. SImdi boyle yeni stadlarda koltuklar ayri ne bilim ingilteredeki gibi tiyatro izleyen taraftar goruntusu olacak.Kayseri Ataturk stadida eski staddi ve bu anlamda Kadir has stadinda ayni seyir zevki olmuyor gibi. Ama tabiki Galatasaray taraftari Arena stadininda hakkini verecektir.

    Istanbul belediye - Trabzonspor macindaki belediyesporlu 100u gecmeyen taraftari arkadasima gosterdigimde dedi ki eger avrupa kupasina kalirsa belediye ozaman ne olacak inanamadi valla
  • 12-01-2011, 20:58:24
    #8
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger avrupa kupasina kalirsa belediye ozaman ne olacak
    bunu bende merak ediyorum gerçekten sanırım oynayamayabilir sonuçta bir taraftarı yok ve stad boş olamaz yani bi şekilde taraftar bulmak zorunda ki istanbulsporun taraftarıda pek fazla değil ibb katılması durumunda şu çok acık bi şekilde farkedilecek türk futbolunda belediye takımlarına gerek yok olunca böyle oluyor sadece 18 takım olsun diye konulmş gibi


    konuya geri dönelim Ali Sami Yen'e veda çok zordu ama buna ihtiyac vardı o kadar büyük başarılar aldık ki yeni büyük başarılar için daha büyük bir stada ihtiyacımız vardı Arena Galatasaray'a ve Türk Futboluna hayırlı olsun