Belediye zaten istanbulsporu almaya çalışıyor ama fiyat ve bazı sorunlardan dolayı sorun yaşıyor fiyatı yüksek değil ama borcu var birikmiş

kayseriye bakarsak eski stadlarında nasıl bir atmosfer vardı bilmiyorum ama o stadla türk telekom arasında büyük bi fark var en önemlisi GALATASARAY taraftarından bahsediyoruz biz Berlin arenayı bile şenlik yerine cevirmişiz sorun olmaz hocam