diger istanbul kluplerininde zaten stadlari var + bombos bi stadi Belediyeye verdide ne oldu


<konudisi> belediye ile istanbulspor birlesse ya neden yapmiyorlar anlamiyorum </konudisi>


nedense alisamiyen gibi eski stadlarin daha iyi atmosferlere sahip oldugunu dusunuyorum. Turk telekom arena harika bi stad ama ne bilim o ambiyans biraz zor gibi. Kadir has stadinda da bu yasaniyor bence