Bir Galatasaray'lı olarak içimde tabi ki bir burukluk var ama yenilik iyidir. Turktelekom Arena daha ihtişamlı olmuş. Yeni stadın da Galatasaray'a başarılar dilerim..




http://www.youtube.com/watch?v=ENrhwhH28Yg