Konu
Ve Bir Defter de Böyle Kapandı
11-01-2011, 23:57:31
#2
WebGezgini
Bir Galatasaray'lı olarak içimde tabi ki bir burukluk var ama yenilik iyidir. Turktelekom Arena daha ihtişamlı olmuş. Yeni stadın da Galatasaray'a başarılar dilerim..
http://www.youtube.com/watch?v=ENrhwhH28Yg