eger avrupa kupasina kalirsa belediye ozaman ne olacak
bunu bende merak ediyorum gerçekten

sanırım oynayamayabilir sonuçta bir taraftarı yok ve stad boş olamaz yani bi şekilde taraftar bulmak zorunda

ki istanbulsporun taraftarıda pek fazla değil ibb katılması durumunda şu çok acık bi şekilde farkedilecek türk futbolunda belediye takımlarına gerek yok

olunca böyle oluyor sadece 18 takım olsun diye konulmş gibi
konuya geri dönelim Ali Sami Yen'e veda çok zordu ama buna ihtiyac vardı o kadar büyük başarılar aldık ki yeni büyük başarılar için daha büyük bir stada ihtiyacımız vardı Arena Galatasaray'a ve Türk Futboluna hayırlı olsun