neden yıkılıyorki ? istanbul takımlarından birine verilse ya ?
iyide Galatasaray ordaki kullanım hakkını devlete verdi(yeni stadın karşılığında)ordaki arsanın değeri yüksek olduğundan devlet kar etmiş olacak.zaten yıkılmasaydı toki aslantepeyi yapmazdı.