• 01-08-2010, 01:35:08
    #1
    Üyeliği durduruldu

    İngiltere Premier Lig takımlarından temsilcimiz Tuncay Şanlı'nın formasını giydiği Stoke City hazırlık maçında Championship ekiplerinden Burnley ile karşı karşıya geldi. Karşılaşmayı Stoke City 2-1 kazanmayı başardı.

    Stoke City'e galibiyeti getiren golleri 52. dakikada temsilcimiz Tuncay Şanlı ve 68. dakikada Michael Tonge kaydetti.

    Geçtiğimiz sezon teknik direktör Tony Pulis ile sorunlar yaşayan, ilk 11'de pek fazla şan bulamadığıiçin takımdan ayrılacağı söylenen Tuncay, yeni sezon öncesinde attığı bu golle hazır olduğunun sinyalini verdi.

    Kaynak : Sporx.com
  • 01-08-2010, 01:37:49
    #2
    Keşke fenere geri dönse
  • 01-08-2010, 01:51:23
    #3
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke fenere geri dönse
    Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
    Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
  • 01-08-2010, 03:12:25
    #4
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
    Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
    Sana katılıyorum. Fenerbahçe'de oynamaya can atıyor ama askerlik için duruyor işte
  • 01-08-2010, 16:46:09
    #5
    Backlink Hizmetleri
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
    Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.

    Futbolcular zaten Türkiye'de de oynasa bedelli yapmiyorlar mıydı hocam ? Hatta bir ara Ali Şan bedelli askerlik için 3.lig takımlarindan birinde lisans çıkartmıştı kendisine
  • 01-08-2010, 17:15:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbolcular zaten Türkiye'de de oynasa bedelli yapmiyorlar mıydı hocam ? Hatta bir ara Ali Şan bedelli askerlik için 3.lig takımlarindan birinde lisans çıkartmıştı kendisine

    öyle değil lisanslı sporcu 38 yaşına kadar askere gitmiyor 38 yaşında gidiyor.
  • 02-08-2010, 01:06:58
    #7
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbolcular zaten Türkiye'de de oynasa bedelli yapmiyorlar mıydı hocam ? Hatta bir ara Ali Şan bedelli askerlik için 3.lig takımlarindan birinde lisans çıkartmıştı kendisine
    Yapamıyorlar, yurt dışı ve yaş koşulları var.
    Tümer Yunanistandan, Emre İtalya ve İngiltereden, Nihat İspanyadan dolayı bedelli yaptı.
    Cem Yılmaz'ın cebindeki parayı düşün.O bile bedelli yapamadı bildiğim kadarıyla.
    Vatan Şaşmaz - Serdar Ortaç gibi isimlerde uzun dönem yaptı, yanlışım varsa düzeltin fakat aklımda kalan örnekler bunlar.
  • 02-08-2010, 01:20:24
    #8
    Helal olsun. artık bulunduğu takımdan bir sıçrama yapmalı..
  • 02-08-2010, 02:43:13
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
    Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
    Tuncay zaten 3 sezon geçirdi İngilterede çalışma izniyle, zaten çalışma izinsiz oynamaz İngilterede. Yurt dışındakiler için bedeli askerlik süreside 3yıldır. En fazla sayılısı 1-2 ay kalmıştır gün dolmasına. Swansea'ye geldiğinden maç için 10dk sohbet imkanı doğmuştu zor ulaşsakta burada memnun gibiydi. En azından magazin spor basını yok Stoke City'de