JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
Sana katılıyorum. Fenerbahçe'de oynamaya can atıyor ama askerlik için duruyor işte