JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
Tuncay zaten 3 sezon geçirdi İngilterede çalışma izniyle, zaten çalışma izinsiz oynamaz İngilterede. Yurt dışındakiler için bedeli askerlik süreside 3yıldır. En fazla sayılısı 1-2 ay kalmıştır gün dolmasına. Swansea'ye geldiğinden maç için 10dk sohbet imkanı doğmuştu zor ulaşsakta burada memnun gibiydi. En azından magazin spor basını yok Stoke City'de