• 02-08-2010, 18:08:50
    #10
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuncay zaten 3 sezon geçirdi İngilterede çalışma izniyle, zaten çalışma izinsiz oynamaz İngilterede. Yurt dışındakiler için bedeli askerlik süreside 3yıldır. En fazla sayılısı 1-2 ay kalmıştır gün dolmasına. Swansea'ye geldiğinden maç için 10dk sohbet imkanı doğmuştu zor ulaşsakta burada memnun gibiydi. En azından magazin spor basını yok Stoke City'de
    Bende olsam memnun kalırım.Finalde oynayan iki takımdan kupayı kazanan takımı, kaybedenin alkışlaması heralde sadece İngiltere Premier Ligi'nde yaşanmıştır.Fakat Tuncay hırsı olan, hedefleri olan ve en önemlisi bulunduğu takımın değerini bilen bir takım olmasını onu lider olarak gören bir takım olmasını istiyorsa o taraftar coşkusunu yaşamak istiyorsa ki ben bunları istediğini ve sevdiğini düşünüyorum Tuncay gelecektir.Ben askerlik nedeniyle orda olduğunu ve bedelli için çalışma süresini doldurduğu sene geleceğini düşünüyorum dostum.
  • 02-08-2010, 23:14:16
    #11
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke fenere geri dönse
    valla billa süper olur...
  • 02-08-2010, 23:48:38
    #12
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke fenere geri dönse
    O hataya bı daha dusmez
  • 06-08-2010, 15:23:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle değil lisanslı sporcu 38 yaşına kadar askere gitmiyor 38 yaşında gidiyor.
    Ligde 10 maçmı 18mi Maçmı ne Oynarsa 38 Yaşına Kadar Askere Gitmiyor.