Venom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk gol Tuncay'dan: 2-1
12
●827
- 02-08-2010, 18:08:50Bende olsam memnun kalırım.Finalde oynayan iki takımdan kupayı kazanan takımı, kaybedenin alkışlaması heralde sadece İngiltere Premier Ligi'nde yaşanmıştır.Fakat Tuncay hırsı olan, hedefleri olan ve en önemlisi bulunduğu takımın değerini bilen bir takım olmasını onu lider olarak gören bir takım olmasını istiyorsa o taraftar coşkusunu yaşamak istiyorsa ki ben bunları istediğini ve sevdiğini düşünüyorum Tuncay gelecektir.Ben askerlik nedeniyle orda olduğunu ve bedelli için çalışma süresini doldurduğu sene geleceğini düşünüyorum dostum.
- 02-08-2010, 23:14:16valla billa süper olur...N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 23:48:38O hataya bı daha dusmezN2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2010, 15:23:25Üyeliği durdurulduLigde 10 maçmı 18mi Maçmı ne Oynarsa 38 Yaşına Kadar Askere Gitmiyor.DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle