Futbolcular zaten Türkiye'de de oynasa bedelli yapmiyorlar mıydı hocam ? Hatta bir ara Ali Şan bedelli askerlik için 3.lig takımlarindan birinde lisans çıkartmıştı kendisine
öyle değil lisanslı sporcu 38 yaşına kadar askere gitmiyor 38 yaşında gidiyor.