Tuncay'ı severim ama doğruları konuşmak gerekirse; eğer iki yıl daha yurt dışında kalırsa askerliği bedelli yapıcak ben sırf bu nedenle gelmediğini yurt dışında olduğunu düşünüyorum.
Görüceksin süresi dolduğunda gelicek.
Futbolcular zaten Türkiye'de de oynasa bedelli yapmiyorlar mıydı hocam ? Hatta bir ara Ali Şan bedelli askerlik için 3.lig takımlarindan birinde lisans çıkartmıştı kendisine