Fenerbahçe : 2

Bu kadar berbat bir defans ile ancak bu kadar yiyebiliyoruz
Guiza'ya çok ayıp etmişiz çokk Guiza Semih'i 5 ile çarpar
Kazım birşeyler yapmaya çalışıyor sağ kanatta ama yetersiz
Alex kampa geç katıldı birşey beklemiyorum
Santos iyi oynadı
Stoch birşeyler yapmak için Santos ile kendilerini yırttılar
Baroni yetersiz
Önder berbat
Bilica ya yorum bile yapmıyorum
İlhan bu adam kadar kolay çalım yiyeni görmedim
Volkan Babacan çok yetersiz yedek kaleci şart
Deivd bitmiş
Bekir 45 dk oynadı 90 dakika oynamalı artık Bilica ve İlhandan çok çok iyi
Bırakın Fenerbahçe´yi herhangi bir profesyonel futbol takıma bile benzemiyorduk dedi Aykut Kocaman. Bir hazırlık maçının verebileceği max tahribat
Söyleyecek fazla bir şey yok malesef.. Durumlar çok kötü..
