• 17-07-2010, 18:25:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Köln : 5
    Fenerbahçe : 2


    Bu kadar berbat bir defans ile ancak bu kadar yiyebiliyoruz

    Guiza'ya çok ayıp etmişiz çokk Guiza Semih'i 5 ile çarpar

    Kazım birşeyler yapmaya çalışıyor sağ kanatta ama yetersiz

    Alex kampa geç katıldı birşey beklemiyorum

    Santos iyi oynadı

    Stoch birşeyler yapmak için Santos ile kendilerini yırttılar

    Baroni yetersiz

    Önder berbat

    Bilica ya yorum bile yapmıyorum

    İlhan bu adam kadar kolay çalım yiyeni görmedim

    Volkan Babacan çok yetersiz yedek kaleci şart

    Deivd bitmiş

    Bekir 45 dk oynadı 90 dakika oynamalı artık Bilica ve İlhandan çok çok iyi

    Bırakın Fenerbahçe´yi herhangi bir profesyonel futbol takıma bile benzemiyorduk dedi Aykut Kocaman. Bir hazırlık maçının verebileceği max tahribat
  • 17-07-2010, 18:26:38
    #2
    Defans yok, kaleci yok. Armaya yakışmayan davranışlar. Umarım pişirecektir bazı konularda. Aykut hoca ne kadar hazırlık maçı olsada kahroldu.
  • 17-07-2010, 18:38:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Maçı izlerken kaybettiğim 2 saate yanıyorum. Tek kelimeyle 2 maçtır rezalet bir fenerbahçe var..

    Ne gol pozisyonu, ne mücadele. Top gelsede vursak diye bakan bir takım, kulübede öylece oturan bir teknik adam, her geleni içeri alan bir kalecimiz var..

    Allah sonumuzu hayır etsin Söyleyecek fazla bir şey yok malesef.. Durumlar çok kötü..
  • 17-07-2010, 18:47:36
    #4
    Galatasaraylı olarak ne olursa olsun fenerbahçe almalı dedim ama bu kadar olmaz hiç takım oynu yok.
  • 17-07-2010, 18:48:29
    #5
    Umarım transferleri artık yaparlar, yoksa bu eksik kadroyla Young Boys'a karşı işimiz çok zor.
  • 17-07-2010, 18:49:28
    #6
    eueuhuehehe gelenden 5 yiyoruz gidenden 5 izlemiyorum maçları zaten oldum olası sevmem hazırlık maçlarını galatasaraydanda 5 yemeyelimde
  • 17-07-2010, 18:50:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım transferleri artık yaparlar, yoksa bu eksik kadroyla Young Boys'a karşı işimiz çok zor.

    En az 5 transfer lazım

    1 kaleci yedek
    1 tane stoper
    2tane forvet
    1 tane önlibero

    daha alınması gereken yerler var
  • 17-07-2010, 18:51:23
    #8
    Şok oldum ya :S Bu takım FENERBAHÇE'mi ?
  • 17-07-2010, 18:52:29
    #9
    Utanıyorum böyle bir kadronun 5 tane yenmesi + o dev bütçeden nasıl 3 tane oyuncu alınıyor onu anlamıyorum.