Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 18:52:29
#9
MacTR
Utanıyorum böyle bir kadronun 5 tane yenmesi + o dev bütçeden nasıl 3 tane oyuncu alınıyor onu anlamıyorum.