Köln : 5
Fenerbahçe : 2


Bu kadar berbat bir defans ile ancak bu kadar yiyebiliyoruz

Guiza'ya çok ayıp etmişiz çokk Guiza Semih'i 5 ile çarpar

Kazım birşeyler yapmaya çalışıyor sağ kanatta ama yetersiz

Alex kampa geç katıldı birşey beklemiyorum

Santos iyi oynadı

Stoch birşeyler yapmak için Santos ile kendilerini yırttılar

Baroni yetersiz

Önder berbat

Bilica ya yorum bile yapmıyorum

İlhan bu adam kadar kolay çalım yiyeni görmedim

Volkan Babacan çok yetersiz yedek kaleci şart

Deivd bitmiş

Bekir 45 dk oynadı 90 dakika oynamalı artık Bilica ve İlhandan çok çok iyi

Bırakın Fenerbahçe´yi herhangi bir profesyonel futbol takıma bile benzemiyorduk dedi Aykut Kocaman. Bir hazırlık maçının verebileceği max tahribat