• 17-07-2010, 18:53:30
    #10
    stopere gerek yok bilica - lugano oldum mu rakip defansı geçemiyor sola adam alınabilir görüşündeyim santos defansta oynasa bile defans değil. bilica-lugano olmadığında zaten fener hep yenildi geçen senede aynı durum oldu
  • 17-07-2010, 18:54:24
    #11
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eueuhuehehe gelenden 5 yiyoruz gidenden 5 izlemiyorum maçları zaten oldum olası sevmem hazırlık maçlarını galatasaraydanda 5 yemeyelimde
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanıyorum böyle bir kadronun 5 tane yenmesi + o dev bütçeden nasıl 3 tane oyuncu alınıyor onu anlamıyorum.
    Siz şimdi soran olursa "FENERBAHÇE'liyim." dersiniz demi ? Bırakın bu hikayeleri, bukalemun çakmaları.
  • 17-07-2010, 18:56:37
    #12
    Fenerbahçeliyiz deriz gururla ama bune kardeşim 5 tane yenilir mi ?

    Ayrıca Aziz başkan türkiyeye yıldız yağdıracam dedi stochu getirdi bitek ve BİR YILDIZ İSMİ SÖYLEMİYORLARKİ BİZDE HEYECANLANALIM ?

    TRANSFER SPEKÜLASYONLARI DİYE SAÇMA BİR YER AÇMIŞLAR BOYNA ONU YALANLA BUNU YALANLA.
  • 17-07-2010, 18:56:59
    #13
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köln'den gol haberi mi var?

    2-2 mi?
    offf.Çok mu komik
  • 17-07-2010, 18:57:46
    #14
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeliyiz deriz gururla ama bune kardeşim 5 tane yenilir mi ?

    Ayrıca Aziz başkan türkiyeye yıldız yağdıracam dedi stochu getirdi bitek ve BİR YILDIZ İSMİ SÖYLEMİYORLARKİ BİZDE HEYECANLANALIM ?

    TRANSFER SPEKÜLASYONLARI DİYE SAÇMA BİR YER AÇMIŞLAR BOYNA ONU YALANLA BUNU YALANLA.
    Sen topçu için sevdiysen bu renkleri, bırak Allah aşkına sevme.
  • 17-07-2010, 18:57:55
    #15
    Takılıyor o kendi kendine bırakın siz onu.

    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen topçu için sevdiysen bu renkleri, bırak Allah aşkına sevme.
    Bizde bir yıldızın ismini haykırmak isteriz zevkle.
  • 17-07-2010, 18:59:03
    #16
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BlancVier'in zoruna gitti galiba.

    Blanc, 15 yaşında bu işle uğraşacağına git derslerine çalış istersen ha?
    Sen madem o kadar büyüksün palyançoluk yapmayı bırakta işine bak.

    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takılıyor o kendi kendine bırakın siz onu.
    Buralarda harcanıyorsun.
  • 17-07-2010, 18:59:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BlancVier'in zoruna gitti galiba.

    Blanc, 15 yaşında bu işle uğraşacağına git derslerine çalış istersen ha?

    Çok mu büyüksün o 15 yaşında ise sende 3-5 yaş arası gibi yazıyorsun
  • 17-07-2010, 18:59:47
    #18
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen madem o kadar büyüksün palyançoluk yapmayı bırakta işine bak.



    Buralarda harcanıyorsun.
    ben sana demedim onu zahriyan diye arkadaşa dedim.