Fenerbahçe - Köln
33
●2.023
- 17-07-2010, 18:53:30stopere gerek yok bilica - lugano oldum mu rakip defansı geçemiyor sola adam alınabilir görüşündeyim santos defansta oynasa bile defans değil. bilica-lugano olmadığında zaten fener hep yenildi geçen senede aynı durum oldu
- 17-07-2010, 18:54:24O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSiz şimdi soran olursa "FENERBAHÇE'liyim." dersiniz demi ? Bırakın bu hikayeleri, bukalemun çakmaları.MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 18:56:37Fenerbahçeliyiz deriz gururla ama bune kardeşim 5 tane yenilir mi ?
Ayrıca Aziz başkan türkiyeye yıldız yağdıracam dedi stochu getirdi bitek ve BİR YILDIZ İSMİ SÖYLEMİYORLARKİ BİZDE HEYECANLANALIM ?
TRANSFER SPEKÜLASYONLARI DİYE SAÇMA BİR YER AÇMIŞLAR BOYNA ONU YALANLA BUNU YALANLA. - 17-07-2010, 18:57:46Sen topçu için sevdiysen bu renkleri, bırak Allah aşkına sevme.MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 18:57:55Takılıyor o kendi kendine bırakın siz onu.
Bizde bir yıldızın ismini haykırmak isteriz zevkle.BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2010, 18:59:03Sen madem o kadar büyüksün palyançoluk yapmayı bırakta işine bak.ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buralarda harcanıyorsun.MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2010, 18:59:10Üyeliği durdurulduZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mu büyüksün o 15 yaşında ise sende 3-5 yaş arası gibi yazıyorsun
- 17-07-2010, 18:59:47ben sana demedim onu zahriyan diye arkadaşa dedim.BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

