eueuhuehehe gelenden 5 yiyoruz gidenden 5


izlemiyorum maçları zaten oldum olası sevmem hazırlık maçlarını galatasaraydanda 5 yemeyelimde
Utanıyorum böyle bir kadronun 5 tane yenmesi + o dev bütçeden nasıl 3 tane oyuncu alınıyor onu anlamıyorum.
Siz şimdi soran olursa "FENERBAHÇE'liyim." dersiniz demi ? Bırakın bu hikayeleri, bukalemun çakmaları.