MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeliyiz deriz gururla ama bune kardeşim 5 tane yenilir mi ?

Ayrıca Aziz başkan türkiyeye yıldız yağdıracam dedi stochu getirdi bitek ve BİR YILDIZ İSMİ SÖYLEMİYORLARKİ BİZDE HEYECANLANALIM ?

TRANSFER SPEKÜLASYONLARI DİYE SAÇMA BİR YER AÇMIŞLAR BOYNA ONU YALANLA BUNU YALANLA.
Sen topçu için sevdiysen bu renkleri, bırak Allah aşkına sevme.