Fenerbahçe - Köln
33
●2.023
- 17-07-2010, 19:00:11Stoper ihtiyacimizi İlhan Eker ile mi karşılıyoruz ? Çok gereksiz bir transfer olduğunu bugün daha iyi anladım. Önder-İlhan-Billica-Baroni-Deivid Fenerbahçe'de şu an oynayacak güçte değiller. En az 5 transfer şart
- 17-07-2010, 19:01:03En azından millet büyük gösteriyor.ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 19:01:14kaç yaşındasınki böyle diyebiliyorsun ? osmanın saygısı var en azından.Sende onuda göremedik.ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 19:04:13Üyeliği durdurulduBelli oluyorZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle devam etmelisin. Benim kaç yaşında olduğum seni ilgilendirmiyor ama senin yazdıklarından dolayı senin yaşın beni ilgilendiriyor gerçek yaşının kaç olduğunu anlamış oldu herkes.
- 17-07-2010, 19:05:04ne zoruma gidecek ? yaşın kaç ki böyle konuşabiliyorsun ? Küçükte olsa karşındakine saygı göstersene..ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş felan diyorsunda gerçekten yaşını merak ettim.
- 17-07-2010, 19:05:13Kınan bitti galiba ?ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 19:10:01Şu başlıktan çıkıp gider misin küfür etmek istemiyorum?ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 19:11:35Hiçbirini benim çağırmadığımı adın gibi biliyorsun. Daha neden tartışma çıkartmak için bir yerlerini yırtıyorsun ?ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 19:13:42Tartışma çıkardığın yok mu ? Dönüp konuya attığın ilk mesaja objektif olarak bak. Sonra da bu mesajına bak. Hâla tartışma çıkarmadığında ısrarlı davranıyorsan tek bir mesaj daha atmıyacam bu konuya.ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş felan diyorsunda gerçekten yaşını merak ettim.
