• 17-07-2010, 19:00:11
    #19
    Backlink Hizmetleri
    Stoper ihtiyacimizi İlhan Eker ile mi karşılıyoruz ? Çok gereksiz bir transfer olduğunu bugün daha iyi anladım. Önder-İlhan-Billica-Baroni-Deivid Fenerbahçe'de şu an oynayacak güçte değiller. En az 5 transfer şart
  • 17-07-2010, 19:01:03
    #20
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 yaşında isem sende 3 yaşında olupta kendini 10 yaşında gibi gösteriyorsun burada. Emin ol
    En azından millet büyük gösteriyor.
  • 17-07-2010, 19:01:14
    #21
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BlancVier'in zoruna gitti galiba.

    Blanc, 15 yaşında bu işle uğraşacağına git derslerine çalış istersen ha?
    kaç yaşındasınki böyle diyebiliyorsun ? osmanın saygısı var en azından.Sende onuda göremedik.
  • 17-07-2010, 19:04:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 yaşında isem sende 3 yaşında olupta kendini 10 yaşında gibi gösteriyorsun burada. Emin ol
    Belli oluyor Böyle devam etmelisin. Benim kaç yaşında olduğum seni ilgilendirmiyor ama senin yazdıklarından dolayı senin yaşın beni ilgilendiriyor gerçek yaşının kaç olduğunu anlamış oldu herkes.
  • 17-07-2010, 19:05:04
    #23
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunamı gitti kardeş? Hadi başka kapıya bu konudan senin gibilere ekmek çıkmaz
    ne zoruma gidecek ? yaşın kaç ki böyle konuşabiliyorsun ? Küçükte olsa karşındakine saygı göstersene.. Kardeş felan diyorsunda gerçekten yaşını merak ettim.
  • 17-07-2010, 19:05:13
    #24
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunamı gitti kardeş? Hadi başka kapıya bu konudan senin gibilere ekmek çıkmaz
    Kınan bitti galiba ?
  • 17-07-2010, 19:10:01
    #25
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köln'den gol haberi mi var?

    2-2 mi?
    Şu başlıktan çıkıp gider misin küfür etmek istemiyorum?
  • 17-07-2010, 19:11:35
    #26
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blanc'ın şakşakçıları hoşgeldiniz, -repleri buraya atacaksınız..
    Hiçbirini benim çağırmadığımı adın gibi biliyorsun. Daha neden tartışma çıkartmak için bir yerlerini yırtıyorsun ?
  • 17-07-2010, 19:13:42
    #27
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma çıkardığım yok
    Tartışma çıkardığın yok mu ? Dönüp konuya attığın ilk mesaja objektif olarak bak. Sonra da bu mesajına bak. Hâla tartışma çıkarmadığında ısrarlı davranıyorsan tek bir mesaj daha atmıyacam bu konuya.