Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 19:13:42
#27
BlancVier
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tartışma çıkardığım yok
Tartışma çıkardığın yok mu ? Dönüp konuya attığın ilk mesaja objektif olarak bak. Sonra da bu mesajına bak. Hâla tartışma çıkarmadığında ısrarlı davranıyorsan tek bir mesaj daha atmıyacam bu konuya.