ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tartışma çıkardığım yok
Tartışma çıkardığın yok mu ? Dönüp konuya attığın ilk mesaja objektif olarak bak. Sonra da bu mesajına bak. Hâla tartışma çıkarmadığında ısrarlı davranıyorsan tek bir mesaj daha atmıyacam bu konuya.