Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 19:01:03
#20
BlancVier
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 5 yaşında isem sende 3 yaşında olupta kendini 10 yaşında gibi gösteriyorsun burada. Emin ol
En azından millet büyük gösteriyor.