stopere gerek yok bilica - lugano oldum mu rakip defansı geçemiyor sola adam alınabilir görüşündeyim santos defansta oynasa bile defans değil. bilica-lugano olmadığında zaten fener hep yenildi geçen senede aynı durum oldu