Konu
Fenerbahçe - Köln
17-07-2010, 18:53:30
#10
Mr.Function
stopere gerek yok bilica - lugano oldum mu rakip defansı geçemiyor sola adam alınabilir görüşündeyim santos defansta oynasa bile defans değil. bilica-lugano olmadığında zaten fener hep yenildi geçen senede aynı durum oldu