Maçı izlerken kaybettiğim 2 saate yanıyorum. Tek kelimeyle 2 maçtır rezalet bir fenerbahçe var..
Ne gol pozisyonu, ne mücadele. Top gelsede vursak diye bakan bir takım, kulübede öylece oturan bir teknik adam, her geleni içeri alan bir kalecimiz var..
Allah sonumuzu hayır etsin

Söyleyecek fazla bir şey yok malesef.. Durumlar çok kötü..