• 19-08-2024, 12:04:39
    #1
    Avrupa ülkelerine bakıyorum hepsi 20 takımlı. Sadece bizim Süper Lig 19 Takım, haliyle 1 takım haftayı BAY geçiyor (maç yapamıyor). Bunu 18 takım veya 20 takım yapmak çokmu zor du?
    2. lig kırmızı grup ta 19 takım.
  • 19-08-2024, 12:05:47
    #2
    Hocam zaten bizim lig futbol müsabakalarından geçti gitti.
    Tasmasını koparan kendini kabadayı sanan futbolun içerisinde
    Spor dalına ait hiç birşey kalmadı.

    Sorunuzun cevabı ilk defa denk geldim
    • aves
    • mersinli07
    aves ve mersinli07 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2024, 12:08:36
    #3
    siz hala süperligi takip ediyor musunuz ya ?
  • 19-08-2024, 12:11:37
    #4
    Normalde pandemi dönemi 21 takımdı ve kademeli düşürülecekti. 18'e düşürülmesi bu sene olacaktı diye biliyorum ancak geçen seneki deprem felaketi sonrası sanırım bu karar uzatıldı.
  • 19-08-2024, 12:18:42
    #5
    Kurumsal Üye
    Ben olsam 30 takım ederim 😁
  • 19-08-2024, 12:22:57
    #6
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam 30 takım ederim 😁
    İngiltere gibi Çarşamba&Pazar olmak üzere haftada 2 maç yapsanız olur da. Ama burası Türkiye. Türkiye şartlarında çok çok zor. 22 takım bile çok gelir.
  • 19-08-2024, 12:46:32
    #7
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngiltere gibi Çarşamba&Pazar olmak üzere haftada 2 maç yapsanız olur da. Ama burası Türkiye. Türkiye şartlarında çok çok zor. 22 takım bile çok gelir.
    İngiltere'deki yayın gelirinin yarısına ulaşsak olur da işte Şampiyon takımın bile aldığı para ortada.
  • 19-08-2024, 13:34:43
    #8
    bizim lig için olması gereken 16 veya 14 yayın gelirleri zaten çok düşük gittikçe bölünmesi hiç kar bırakmıyor 19 olması tamamen yönetimsizlikten küme düşmeme vs ayarlayalım derken madara ettiler. Malum 20 takımda tutamazlar büyük lig değiliz 18 yapmak için 1 sene daha beklemek gerekiyor