Konu
Neden SüperLig 19 takım ?
19-08-2024, 12:11:37
#4
AtomCmyLMz
Normalde pandemi dönemi 21 takımdı ve kademeli düşürülecekti. 18'e düşürülmesi bu sene olacaktı diye biliyorum ancak geçen seneki deprem felaketi sonrası sanırım bu karar uzatıldı.