Avrupa ülkelerine bakıyorum hepsi 20 takımlı. Sadece bizim Süper Lig 19 Takım, haliyle 1 takım haftayı BAY geçiyor (maç yapamıyor). Bunu 18 takım veya 20 takım yapmak çokmu zor du?
2. lig kırmızı grup ta 19 takım.