bizim lig için olması gereken 16 veya 14 yayın gelirleri zaten çok düşük gittikçe bölünmesi hiç kar bırakmıyor 19 olması tamamen yönetimsizlikten küme düşmeme vs ayarlayalım derken madara ettiler. Malum 20 takımda tutamazlar büyük lig değiliz 18 yapmak için 1 sene daha beklemek gerekiyor