Konu
Neden SüperLig 19 takım ?
19-08-2024, 12:22:57
#6
aves
OziyWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam 30 takım ederim 😁
İngiltere gibi Çarşamba&Pazar olmak üzere haftada 2 maç yapsanız olur da. Ama burası Türkiye. Türkiye şartlarında çok çok zor. 22 takım bile çok gelir.