OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam 30 takım ederim 😁
İngiltere gibi Çarşamba&Pazar olmak üzere haftada 2 maç yapsanız olur da. Ama burası Türkiye. Türkiye şartlarında çok çok zor. 22 takım bile çok gelir.