aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngiltere gibi Çarşamba&Pazar olmak üzere haftada 2 maç yapsanız olur da. Ama burası Türkiye. Türkiye şartlarında çok çok zor. 22 takım bile çok gelir.
İngiltere'deki yayın gelirinin yarısına ulaşsak olur da işte Şampiyon takımın bile aldığı para ortada.