• 16-04-2009, 23:16:24
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Galatasaray Kulübü, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun (PFDK) verdiği cezalara itiraz edecek. Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin, PFDK'nın verdiği tüm cezalar için Tahkim Kurulu'na itirazda bulunacaklarını açıkladı.


    Kaynak : Sporx.com ? G.Saray itiraz edecek! - 16 Nisan 2009 (Turkcell S.Lig)
  • 17-04-2009, 00:32:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.
  • 17-04-2009, 00:35:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neyin itirazı bu? maç tekrar edilsin bu sefer yöneticilerdemi katılcak horoz dövüşüne
  • 17-04-2009, 00:44:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ya bence bu cezayla şükretsinler. Eğer indirime giderse bu cezalar anormal karşılanır.
  • 17-04-2009, 22:30:01
    #5
    Backlink Hizmetleri
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.
    evet. umarim bu sefer indirime gidilmez. bu yapılanlara karşı klüp yöneticileri hangi yüzle itiraz ediyorlar halen anlayamiyorum
  • 17-04-2009, 22:32:11
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.
    Fenerbahçe yönetmi yanlış hatırlamıyorsam cezalara itiraz yapmayacağını sadece volkan'ın hastane raporların TFF'ye göndereceklerini hafta başında açıklamışlardı.
  • 17-04-2009, 22:32:38
    #7
    bu cezalar az bile bide indirim gelirse çok hafif kalır bi fbli olarak görüşüm bu iki tarafda daha fazlasını hak etti
  • 17-04-2009, 22:45:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe yönetmi yanlış hatırlamıyorsam cezalara itiraz yapmayacağını sadece volkan'ın hastane raporların TFF'ye göndereceklerini hafta başında açıklamışlardı.

    Bunu bugün okudum evet. Yanılmışım