H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe yönetmi yanlış hatırlamıyorsam cezalara itiraz yapmayacağını sadece volkan'ın hastane raporların TFF'ye göndereceklerini hafta başında açıklamışlardı.

Bunu bugün okudum evet. Yanılmışım