Konu
G.Saray itiraz edecek!
17-04-2009, 22:45:34
#8
OfisTech
Üyeliği durduruldu
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fenerbahçe yönetmi yanlış hatırlamıyorsam cezalara itiraz yapmayacağını sadece volkan'ın hastane raporların TFF'ye göndereceklerini hafta başında açıklamışlardı.
Bunu bugün okudum evet. Yanılmışım