Konu
G.Saray itiraz edecek!
17-04-2009, 22:32:38
#7
Aykut_
bu cezalar az bile bide indirim gelirse çok hafif kalır bi fbli olarak görüşüm bu iki tarafda daha fazlasını hak etti