Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.
Fenerbahçe yönetmi yanlış hatırlamıyorsam cezalara itiraz yapmayacağını sadece volkan'ın hastane raporların TFF'ye göndereceklerini hafta başında açıklamışlardı.