Konu
G.Saray itiraz edecek!
17-04-2009, 00:32:44
#2
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.