OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal aynısını Fenerbahçe yönetimide yapacaktır. Çoğu kez gördük ki cezalarda indirime gidiliyor yine bir kaç oyuncunun cezasında indirime gidilecektir.
evet. umarim bu sefer indirime gidilmez. bu yapılanlara karşı klüp yöneticileri hangi yüzle itiraz ediyorlar halen anlayamiyorum