• 20-03-2009, 08:34:18
    #19
    Misafir
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünün yıl 2012 fenerbahçe alisamiyende 30 bin kişi , maç sonu yıkılıyor mecidiköy her yer sarı lacivert sahanın ortasında fenerbahçe bayragı dikilmiş ?
    Böyle birşey olsada senin görebileceğini pek sanmıyorum Nerden baksan bi kaç asır lazım
  • 20-03-2009, 10:01:58
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaray yönetimi, futbolcuları ve basın UEFA İstanbul Finalini - UEFA Kadıköy (Fenerbahçe) Finaline çevirip futbolu farklı boyutlara taşıdı.

    Adnan Polat, Fenerin stadında final oynayacağız, sakin olun, işinize bakın diyerek yönetimi ve taraftarları çok güzel uyuttu. Güzel bi'hayali vardı ezeli rakibinin stadınta kupa alacaktı (!) bu hayale önce kendini inandırdı sonra tüm takımı.. Sonucu hüsran oldu..

    Şimdi atıp tutuyor, keşke samiyeden fener final oynasaymış.. Bu işler bu kadar kolay gelsin bırakınız bu işleri.
    1- Samiyen finale ev sahipliği yapamayacak bir stad.
    2- Yunan bayrağı açan sözde taraftarlardan kim bilir ne hareketler görecektik olası bu durumda..
    3- Her fırsatta tribünlerinde fenerbahçenin rakibinin bayrağını flamasını açan bir taraftara sahip olan, 3 dakikada 2 gol yiyen kendi evine kötü bi deplasman takımına mağlup olan bir takımın futbolsucu önce şapkasını önüne koysun da işine baksın.. Takımı satan aynı formayı taşıyan arkadaşlarına resti çeksin.. Herkes kendi işine baksın..

    Kadıköye metrobüsle her vatandaş geçer, bekleriz..
  • 20-03-2009, 18:04:07
    #21
    Bakıyorum Türemiş Yine Febe'liler Avrupada Galatasaray'ı Eleştirme Hakkınız Yok Sizin, Gidin Bir Başarıya İmza Atın ki (Ancak PlayStationda) Sonra Gelin Galatasaray'ı Konuşun Hangi Yüzle Konuşuyorsunuz Bilmiyorum ki .)
  • 20-03-2009, 18:45:45
    #22
    ben açıkcası Fenerbahçeliyim.
    Arda'nın yaptığı açıklamalar antipatik
    bence kendilerini sorgulasınlar, mağlubiyeti bir yerlere çekerek, unutturmasınlar.
  • 20-03-2009, 18:50:57
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünün yıl 2012 fenerbahçe alisamiyende 30 bin kişi , maç sonu yıkılıyor mecidiköy her yer sarı lacivert sahanın ortasında fenerbahçe bayragı dikilmiş ?
    tabi 3012 de neden olmasın
  • 20-03-2009, 20:50:31
    #24
    sanki maç final maçıydı da kalbimize inecekmişmiş

    daha çeyrek finali vardı bunun yarı finali vardı finali vardı

    her türlü patlardı gassaray, erkenden patlayıverdi işte
  • 21-03-2009, 00:00:12
    #25
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray yönetimi, futbolcuları ve basın UEFA İstanbul Finalini - UEFA Kadıköy (Fenerbahçe) Finaline çevirip futbolu farklı boyutlara taşıdı.

    Adnan Polat, Fenerin stadında final oynayacağız, sakin olun, işinize bakın diyerek yönetimi ve taraftarları çok güzel uyuttu. Güzel bi'hayali vardı ezeli rakibinin stadınta kupa alacaktı (!) bu hayale önce kendini inandırdı sonra tüm takımı.. Sonucu hüsran oldu..

    Şimdi atıp tutuyor, keşke samiyeden fener final oynasaymış.. Bu işler bu kadar kolay gelsin bırakınız bu işleri.
    1- Samiyen finale ev sahipliği yapamayacak bir stad.
    2- Yunan bayrağı açan sözde taraftarlardan kim bilir ne hareketler görecektik olası bu durumda..
    3- Her fırsatta tribünlerinde fenerbahçenin rakibinin bayrağını flamasını açan bir taraftara sahip olan, 3 dakikada 2 gol yiyen kendi evine kötü bi deplasman takımına mağlup olan bir takımın futbolsucu önce şapkasını önüne koysun da işine baksın.. Takımı satan aynı formayı taşıyan arkadaşlarına resti çeksin.. Herkes kendi işine baksın..

    Kadıköye metrobüsle her vatandaş geçer, bekleriz..
    Demekki önce kendi hesabınızı yapmak lazımmış Arda Bugün aynısı sizin başınızada geldi.
    Dün tüm mesajlarında bunu yazdın nerdeyse.
    Futbolun içinde olabilicek şeylermiş demekki.
  • 21-03-2009, 15:36:35
    #26
  • 21-03-2009, 15:57:01
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Fenerbahçe'liyim;
    Arda Turan Türkiye'deki en sevdiğim futbolculardan biri. Hem futboluyla hem insanlığıyla.
    İlk defa böyle bir açıklama duyuyorum Arda'dan, üzüldüm açıkçası.

    Maç sonu o hırsla "Keşke Alisamiyen'de oynasalar" falan filan demiş.
    Bu konuda samimi olduğunu düşünmüyorum.
    Ve gs'li hiçbir taraftarında böyle düşündüğünü sanmıyorum.

    Yenildiniz diye duygu sömürüsü yapmayın, gerçeği hepimiz biliyoruz.
    Geçen seneki Chelsea maçında Chelsea'li futbolcuları çiçeklerle karşılayan ben miydim?

    Edit: Bu arada gs'lilerin ne kadar kompleksli olduğunu da gördük. Komik ya; hakaret boyutuna getirmeden, adam gibi, kimseyi kırmadan kendi yorumumu belirtiyorum, eksi rep veriyorlar. Önemli olan rep'in sayısı değil; sahibinin karakteri!